Сторінка 1 з 1

Электровелосипед и закон.

Додано: 24 червня 2015, 12:57
hooll
По ПДД Украины, любой велосипед (не зависимо сколько он имеет колес) оснащенный электродвигателем, попадает под категорию «мопед». И на него распространяются все прелести обладателей моторных транспортных средств. Но есть права категории А или А1 и регистрация такого транспортного средства в органах ГАИ.

Кто-то из владельцев лигерадов с дополнительным электроприводом уже регистрировался в ГАИ?

Сейчас, ситуация мне напоминает с скутерами шесть лет назад, когда они стали очень доступными и на них стали садится подростки и дети совершенно не знающие ПДД, и как следствие попадали в ДТП.

Електровелосипеды на данный момент ГАИ не интересуют (пока кто-то не попадет в ДТП), но как только их количество превысит определенную критическую массу, их регистрацией возьмутся всерьез.

Да и ездить на велосипеде с электродвигателем без регистрации, опасно. В случае ДТП вероятность что всю вину возложат на человека без прав и без регистрации ТС почти 100%...

Как-то так…
Хотел закинуть мысль на форум :)

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 24 червня 2015, 17:46
Velodreamer
До 4 кВт считается велосипедом и не требует регистрации.

http://automir.in.ua/poleznoznat/post-511.php
3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за
наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення
поділяються на категорії:

А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні
засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів
або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А - мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які
мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. сантиметрів і більше або
електродвигун потужністю 4 кВт і більше;
Обращение в МРЭО и на станцию АТИ результатов не дало.
Регистрация и ТО электровелосипедов на данный момент не практикуется.

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 24 червня 2015, 23:32
hooll
Все равно не понял...
Написано же до 4 кВт это категория А1...

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 25 червня 2015, 07:26
Velodreamer
Тогді ХЗ. Почитав правила про А1.
Сказано, що:

Категорія "А1"

Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку.


Тут ключове "Мають двигун". Тобто виходить, що маєш двигун - повинен мати і права А1. Як буду в місті заїду в ДАІ спитаю.

Тут заковика ще в тому, чи підпадають велосипеди під "Інші двоколісні транспортні засоби"? Чому вони не написали: "електровелосипеди, мопеди і т.д."?


Закон України Про дорожній рух
Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів

Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів

Державнiй реєстрацiї та облiку пiдлягають призначенi для експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування автомобiлi, автобуси, самохiднi машини, сконструйованi на шасi автомобiлiв, мотоцикли всiх типiв, марок i моделей, причепи, напiвпричепи та мотоколяски.
Державна реєстрацiя i облiк здiйснюються органами Державтоiнспекцiї Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, а їх порядок установлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Усi iншi механiчнi транспортнi засоби пiдлягають вiдомчiй реєстрацiї та облiку, порядок яких установлюється:
транспортних засобiв вiйськових частин i об'єднань - вiдповiдними мiнiстерствами i вiдомствами, яким пiдпорядковано цi частини i об'єднання;
великотоннажних автомобiлiв та iнших технологiчних транспортних засобiв незалежно вiд форм власностi, що не пiдлягають експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування, - Державним комiтетом України по нагляду за охороною працi;
трамваїв i тролейбусiв - Державним комiтетом України по житлово-комунальному господарству;
гоночних i спортивних механiчних транспортних засобiв незалежно вiд власностi - Мiнiстерством України у справах молодi i спорту;
тракторiв, самохiдних машин, сiльськогосподарської технiки, iнших механiзмiв незалежно вiд форм власностi, що пiдлягають експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування, - Мiнiстерством сiльського господарства i продовольства України.

Власники транспортних засобiв зобов'язанi зареєструвати належнi їм транспортнi засоби протягом десяти дiб пiсля їх придбання, одержання або виникнення обставин, що потребують внесення змiн у реєстрацiйнi документи.

За рiшенням Уряду Республiки Крим, мiсцевих органiв державної виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування може провадитися реєстрацiя мопедiв, велосипедiв i гужових вiзкiв (саней).
Експлуатацiя незареєстрованих транспортних засобiв, а також без державних номерних знакiв встановленого зразка забороняється. У разi експлуатацiї такого транспортного засобу вiн може бути примусово вилучений. Власнику транспортного засобу в цьому випадку повертається його вартiсть iз врахуванням технiчного стану i строку експлуатацiї.
ТОбто, якщо транспортний засіб являє собою ВЕЛОСИПЕД, то в законі ніде прямо не сказано, що його неохідно реєструвати, або мати права для керування ним, а про велосипед з двигуном взагалі ні слова.

На ділі це значить, що у випадку претензій з боку ДАІ я одразу питаю: "Покажіть мені пункт в законі, по якому ви до мене причепилися". НА його боці те, що в законі прямо не сказано, що реєстрація і права не потрібні, а на моему - не сказано прямо що потрібні.

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 25 червня 2015, 12:22
hooll
Выдержка из ПДД Украины за 2015 год:

"велосипед — транспортное средство, кроме инва­лидных колясок, приводимое в движение мускульной силой человека, находящегося на нем".

То есть, велосипед с точки зрения ПДД это транспортное средство. То есть, "Категорія "А1", Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку."

Ничего противоречивого не вижу :)

П.С. Тоже часто вижу работников ГАИ, как-нить спрошу, не для протокола их мнение относительно электровелосипедов.

Из того что вижу сейчас, их никто не трогает :)

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 28 червня 2015, 10:15
lu4
По ситуації з електробайками на сьогодні - є дві основоположні норми ПДР які регламентують документацію на електровели.
1 - про те що мопеди це транспортні засоби які мають двигун до 50 куб. сантиметрів
або електродвигун потужністю до 4 кВт і вони потребують реестрації та прав категорії А1 ( "А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;")
2 - про те що трансортні засоби с електродвигуном до 3х кВт не являються механічними транспортними засобами та на їх водіїв не росповсюджуеться вимоги обов"язкової регистраціі ТС, а також мати (під питанням) та пред"являти (100%) документи, що дозволяють керувати таким транспортнім засобом (права).

ПС на сьогодні є навіть прецинденти коли "чисті" електроскутери вигравали суд коли їх "приймали" та штрафували за вістутність регистрації та прав як мех ТС (їх визнавали - велосипедами).

ППС електромопед по правилам на сьогодні це ТС з документованою потужністью від 3 до 4 кВт

Re: Электровелосипед и закон.

Додано: 28 червня 2015, 13:36
hooll
Можно ссылку на закон, относительно последнего предложения :)