Натурально, про ті результати можна сказати: їх вигадали заанґажовані люди, яким приплачують, аби просунути тепершіню ідею про значущу роль ваги. Адже деякі з серійних карбонових рам для шосейних гонок вже підійшли до 700-грамової позначки. Треба ж якось виправдати ціну в кілька тисяч доларів за таку раму.
Закавика в тому, що інших дослідних даних (котрі б заперечили таку яскраву роль ваги) поки що просто не видно. Цих спроб - щось заміряти - взагалі, як бачите, дуже мало. Калькуляцій повно, та програми-калькулятори зроблені вручну конкретними людьми. Кожна така програма віддзеркалює смаки свого автора (через невидимі нам коефіцієнти) і може сильно збрехати у несподіваних місцях. Мені не раз доводилося таке бачити.
Значення ваги та її порінвняння
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Значення ваги та її порінвняння
Дякую за посилання. Поки що подивився тільки відео. Звісно, на підйомах у горах вага має вирішальне значення. Але, нажаль, я разчарований методикою проведення тесту. Якби тестери весь час видавали одну і ту саму потужність, то цей тест релаьно показав би фізику процесу. А так вони їхали не відомо як (як хотілось), до того ж кожен з них відразу знав, чи легкий у нього велосипед, чи ні, так що психологічний компонент не був усунутий. До того ж вони зробили велосипед важчим лень на 1.5% від загальної маси.
Якщо реклама легких велосипедів пропагує зниження ваги, то я намагаюсь виправдати велику вагу, бо зробити велосипед легким не так просто, хоча я до цього потроху просуваюсь.
Для мене головне визначити чітку залежність швидкості від ваги, при чому у контексті побутового велотранспорту, а не велоспорту. Я хочу розуміти, зо, скажімо, зниження ваги на 10% при поїздках по маршруту в 60 км і набором висоти 500 м, при середній швидкості такій-то дасть таку-то економію енергії, або, якщо витратити стільки ж енергії, то можна бутии на стільки % швидшим. Мої тести будуть вже скоро.
Чи багато це 10% або 20% у часі або у швидкості - справа те ж особиста. Наприклад для мене 10 хвилин на кожній годині не суттєві, а для спорту це величезна різниця.
Якщо реклама легких велосипедів пропагує зниження ваги, то я намагаюсь виправдати велику вагу, бо зробити велосипед легким не так просто, хоча я до цього потроху просуваюсь.
Для мене головне визначити чітку залежність швидкості від ваги, при чому у контексті побутового велотранспорту, а не велоспорту. Я хочу розуміти, зо, скажімо, зниження ваги на 10% при поїздках по маршруту в 60 км і набором висоти 500 м, при середній швидкості такій-то дасть таку-то економію енергії, або, якщо витратити стільки ж енергії, то можна бутии на стільки % швидшим. Мої тести будуть вже скоро.
Чи багато це 10% або 20% у часі або у швидкості - справа те ж особиста. Наприклад для мене 10 хвилин на кожній годині не суттєві, а для спорту це величезна різниця.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му