Сторінка 1 з 2
Зварка металлу .
Додано: 21 грудня 2014, 12:57
mijki
Коллеги , така тема чи не найважливіща у рекамбентській сфері . Не порядок що в нас на форумі її немає
. Придивляюсь до аргонових аппаратів , але поки що ціна непідйомна . Такий подібний порадив спеціаліст практик розглянути -
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... 1339,d.bGQ каже що розбирав його і всередині всі компоненти нормальні . Аппарат є німецькою розробкою але виготовляється як багато чого в Китаї.
Re: Зварка металлу .
Додано: 21 грудня 2014, 21:58
mijki
А тут вже демократичніща ціна , вже можна б і взяти
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... ZGGFwV7faw , тільки треба ще спершу на зварочному форумі потусуватись поспілкуватися ( там адмін сьогодні вихідний тож не получилось зареєструватися ) . Планую варити стрімлайнера з алюмінієвого квадрату . Ну і для меблів пригодиться така зварка , тай взагалі по господарству ...
Починаю скидувати навчальне відео процессу -
http://youtu.be/lzBGZaS1apw
....
http://youtu.be/sMdQT-eswYY
....
http://rutube.ru/tracks/4171771.html?v= ... 5620839ad7
....
Re: Зварка металлу .
Додано: 22 грудня 2014, 11:47
Velodreamer
Так, перспективна тема. Але для мене - на дуже віддалену перспективу.
Крім проблеми дорогого обладнення треба ще вирішити проблему відсутності труб з хороших сплавів у вільному продажі. Далеко не всі сплави підходять для велосипедів, це про алюміній і про титан. Велосипеди роблять із спеціально виготовлених для цього труб.
Re: Зварка металлу .
Додано: 22 грудня 2014, 14:11
mijki
Саме так . Там треба щоб алюмінієвий сплав був СТРОГО відповідний і номер присадки співпадав . Бо якщо наплутати то шви будуть мати лиш жалюгідні 60 % міцності від основоного маталлу труби чи квадрату ( небезпека злому по шві - або ж потрібні промислові потужності для закалки цілого виробу та його штучного зістарення ) . Тому переважно виробники трайків та стрімлайнерів використовують сталь а не алюміній . Тонка сталь по співвідношенні міцність-легкість-ціна не поступається аллюмінію .
Але і для якісного стального шва , при тонкостінному металі потрібен якісний зварочний автомат ... То який вартий уваги ?
Re: Зварка металлу .
Додано: 22 грудня 2014, 14:32
Velodreamer
Я вам не порадник у цьому питанні. Сам варю напівавтоматом з автосервісу. Стінку 0.8 варити трохи важкувато, а 1, 1.2, 1.5 - без проблем.
Re: Зварка металлу .
Додано: 22 грудня 2014, 14:56
Velodreamer
mijki писав:Тому переважно виробники трайків та стрімлайнерів використовують сталь а не алюміній . Тонка сталь по співвідношенні міцність-легкість-ціна не поступається аллюмінію.
Не зовсім так. На скільки я знаю, то більшість виробників лігерадів і трайків також, замовляють свої рами в Китаї. Отримують їх або повністю в зборі, або як набори деталей. Все це з алюмінію. Наприклад Azub, Ice Trike. Я колись переписувався з одним тестувальником фірмових апаратів. Він таке розказував. Але точно які саме фірми де беруть рами я вже забув.
І тільки деякі виробники роблять рами самі. Здається HPvelotechnik роблять самі з алюмінію.
А зі сталі роблять M5, Staintrikes... Хто ще?
Re: Зварка металлу .
Додано: 22 грудня 2014, 16:41
mijki
Чи існуюуть взагалі такі напівавтомати якими легко було б навіть 05 мм. сталь варити ?
В західній європі як алюмінієві так і стальні рами багато роблять я до того що напевне не варто зациклюватися на алюмінію .
Re: Зварка металлу .
Додано: 26 грудня 2014, 19:09
mijki
Робитиму візу та їхатиму в польщу за зварочним аппаратом - тут він 1120 долларів а в польщі такий самий 709 ( якщо поїхати та забрати самому ) . -
http://jasic.in.ua/index.php/argonovaya ... etail.html http://allegro.pl/spawarka-tig-ac-dc-we ... 44829.html - 23% vat податку. до того ж там відразу різної розхідки та девайсів накупляю до неї - також мало не на половину дешевше
Re: Зварка металлу .
Додано: 01 січня 2015, 00:43
mijki
"Еще коллеги с авиа форума предлогали ложить кусочки шва перпендикулярно основному шву, для разгрузки основного шва." Цитата Володі з сусіднього форуму . !
Re: Зварка металлу .
Додано: 01 січня 2015, 00:43
mijki