Вітаю!
Я уже трохи розпитував про цю тему в обговренні табору велоконструкторів 2016, однак хотів би, щоб мені ті, хто перевозив лігерад (типу Колумба) у поїзді, поділились досвідом.
Я планую у плацкартному вагоні на верхніх полицях перевезти 2 лігерада (свій і дружини). Питання у тому, щоб з МІНІМАЛЬНИМ зняттям деталей їх уложити на верхні полиці;
а ніше питання - у що їх завертати, щоб було недорого, але більш-менш надійно.
Чи не було проблем із провідниками (до перевезення звичайних вело в чохлах ставляться ж більш/менш лояльно).
На жаль, у мене немає вагона з людьми, щоб провести експеримент наближений до реальності
Для мене цілком допустимо зняти колеса, сидіння і трубу, на яку кріпиться багажник і верхня частина сидіння, ланцюг (цеп), руль.
Зовсім не хотілося б знімати деталі, по яким ідуть троси (задня/передня вилки, кареточний винос)
У що завернути ці деталі? (Павлом була згадана будівельна плівка, як вона виглядає?) По чохлам, я собі уявляю, що мають бути окремі чохли на зняті колеса з сидінням і окремо на те, що лишилось від лігерада, і як хтось згадував, ланцюг в окремий мішечок.
Пакування лігерада у поїзд
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- vin_slava
- Повідомлень: 23
- З нами з: 12 липня 2014, 15:06
- Реальне ім'я: Слава
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
- Звідки ви?: Вінниця
Пакування лігерада у поїзд
Любиш кататись, люби і катайся
- vin_slava
- Повідомлень: 23
- З нами з: 12 липня 2014, 15:06
- Реальне ім'я: Слава
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
- Звідки ви?: Вінниця
Re: Пакування лігерада у поїзд
я провів вимірювання лігерада зі знятими різними деталями і виявив, що його повинно бути можливо помістити у чохол для звичайного велосипеда. (тобто габарити в чохлі будуть приблизно такими ж - 1.50 * 0.80м ).
для цього достатньо зняти переднє колесо, кареточний винос (на жаль, доведеться потім налаштовувати передні передачі), руль - максимально притиснути до рами, трубу, що за сидінням, з багажником теж зняти.
Саме сидіння, доведеться перевозити окремо.
В такому підході заднє колесо знімати не треба, це залишить додатковий захист задній перекидці (як відомо, це дуже ніжна деталь)
По ідеї, провідник навіть не дізнається, що в чохлі не звичайний вел (тільки сидіння десь треба буде помістити)
Фото, викладу пізніше, коли зроблю генеральну репетицію упаковки в чохли.
для цього достатньо зняти переднє колесо, кареточний винос (на жаль, доведеться потім налаштовувати передні передачі), руль - максимально притиснути до рами, трубу, що за сидінням, з багажником теж зняти.
Саме сидіння, доведеться перевозити окремо.
В такому підході заднє колесо знімати не треба, це залишить додатковий захист задній перекидці (як відомо, це дуже ніжна деталь)
По ідеї, провідник навіть не дізнається, що в чохлі не звичайний вел (тільки сидіння десь треба буде помістити)
Фото, викладу пізніше, коли зроблю генеральну репетицію упаковки в чохли.
Любиш кататись, люби і катайся
- vin_slava
- Повідомлень: 23
- З нами з: 12 липня 2014, 15:06
- Реальне ім'я: Слава
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
- Звідки ви?: Вінниця
Re: Пакування лігерада у поїзд
Так я підготовив вел до пакування:
Важливий момент - не допускати торкання металевих частин, щоб уникнути потертостей
Примірка на чохлі:
Результат:
Сидіння в чохол також помістилось нормально. На багажних поличках плацкарта вільно умістились (впоперек) 2 таких апарата в чохлах. У провідника питань ніяких не виникло
Важливий момент - не допускати торкання металевих частин, щоб уникнути потертостей
Примірка на чохлі:
Результат:
Сидіння в чохол також помістилось нормально. На багажних поличках плацкарта вільно умістились (впоперек) 2 таких апарата в чохлах. У провідника питань ніяких не виникло
Любиш кататись, люби і катайся