Сторінка 1 з 3

Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 12:04
mijki
Кренове керування для трайків це не понти а необхідність , до такої заключення помало дійшов розуміючи що вписуватись в повороти та обїзжати ямки на швидкості ця система уможливлює реально чудово !

http://youtu.be/dNAipmCKj2M

http://youtu.be/iJHSZkJ5fJM

Тут взагалі бомба - 7 років розроблявся але й коштує 6000 євро ! Голландець молодець ! Heerlijk gedaan hoor ! http://youtu.be/gHSIxgmmeZs

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 14:26
Velodreamer
Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 14:28
mijki
Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.

Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах ;) . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...

Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми ! :!:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 14:58
Velodreamer
mijki писав:
Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.

Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах ;) . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...

Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми ! :!:

Тут все залежить від призначення апарату. З цього взагалі треба починати - для чого вам веломобіль? Якщо явикористовую його, яктранспорт, то меня неважко просто скинути швидкість на поганій дорозі, і безпечно проїхати між ямами. Якщо це гоночний апарат, то тут вмоги інші, і тут я не порадник. Таксамо, якщо це атракціон для добування адреналіну.

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 16:27
mijki
Суто педантичні практичні переваги коли взяти - ліпше поводиться на поворотах отже безпечніщий . А для душі - обїзжати ями нашого *пречудового* дорожного покриття на такому леанінг-трайку просто незрівнянно веселіще буде ! ;) :mrgreen: І це можна буде здійсювати на набагато вищій швидкості врахуйте .

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 19:50
Velodreamer
Ну з однією колією на ямах ще простіше ;)

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 28 червня 2014, 21:56
mijki
З одніїєю колією проблематичніще від трайків на супер-жахливих ямах , та коли треба брати пассажира ... а взагалі одноколійні на то щоб поганяти одному саме те що треба , ще й з правильними зубачками , моторами аеродинамікою ...

супер :) - http://youtu.be/GCJp4tU4TE4

Re: Про трайк

Додано: 19 грудня 2014, 06:17
mijki
От цікаво коли вже голландці дороблять свій velo tilt . Як вони то все в серію зроблять ... Маю плани щодо побудови одномісного веломобіля , ця система дуже сподобалась - в ній є все що треба і аеродинаміка і в повороти файно входити і місця ззаді купа для багажу ! :roll: :D

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 19 грудня 2014, 06:26
mijki
Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую

ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити . :)
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 19 грудня 2014, 09:32
Velodreamer
mijki писав:Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую

ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити . :)
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...
Той форум вже не актуальний.
Машинка цікава, звісно, але чи вистачить швидкості реакції, щоб заблокувати нахил, скажімо, під час раптового пориву від вантажівки?