Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Розділ для обговорення технічних питань. Тут можна поділитися досвідом, або набратися досвіду, задаючи питання.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення mijki » 28 червня 2014, 12:04

Кренове керування для трайків це не понти а необхідність , до такої заключення помало дійшов розуміючи що вписуватись в повороти та обїзжати ямки на швидкості ця система уможливлює реально чудово !

http://youtu.be/dNAipmCKj2M

http://youtu.be/iJHSZkJ5fJM

Тут взагалі бомба - 7 років розроблявся але й коштує 6000 євро ! Голландець молодець ! Heerlijk gedaan hoor ! http://youtu.be/gHSIxgmmeZs
Востаннє редагувалось 28 червня 2014, 14:33 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 313
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення Velodreamer » 28 червня 2014, 14:26

Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення mijki » 28 червня 2014, 14:28

Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.


Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах ;) . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...

Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми ! :!:

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 313
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення Velodreamer » 28 червня 2014, 14:58

mijki писав:
Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.


Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах ;) . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...

Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми ! :!:



Тут все залежить від призначення апарату. З цього взагалі треба починати - для чого вам веломобіль? Якщо явикористовую його, яктранспорт, то меня неважко просто скинути швидкість на поганій дорозі, і безпечно проїхати між ямами. Якщо це гоночний апарат, то тут вмоги інші, і тут я не порадник. Таксамо, якщо це атракціон для добування адреналіну.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення mijki » 28 червня 2014, 16:27

Суто педантичні практичні переваги коли взяти - ліпше поводиться на поворотах отже безпечніщий . А для душі - обїзжати ями нашого *пречудового* дорожного покриття на такому леанінг-трайку просто незрівнянно веселіще буде ! ;) :mrgreen: І це можна буде здійсювати на набагато вищій швидкості врахуйте .

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 313
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення Velodreamer » 28 червня 2014, 19:50

Ну з однією колією на ямах ще простіше ;)
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Повідомлення mijki » 28 червня 2014, 21:56

З одніїєю колією проблематичніще від трайків на супер-жахливих ямах , та коли треба брати пассажира ... а взагалі одноколійні на то щоб поганяти одному саме те що треба , ще й з правильними зубачками , моторами аеродинамікою ...

супер :) - http://youtu.be/GCJp4tU4TE4

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Про трайк

Повідомлення mijki » 19 грудня 2014, 06:17

От цікаво коли вже голландці дороблять свій velo tilt . Як вони то все в серію зроблять ... Маю плани щодо побудови одномісного веломобіля , ця система дуже сподобалась - в ній є все що треба і аеродинаміка і в повороти файно входити і місця ззаді купа для багажу ! :roll: :D
Вкладення
IMG_0593.jpg
IMG_0593.jpg (299.29 Кіб) Переглянуто 1394 разів

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki » 19 грудня 2014, 06:26

Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую

ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити . :)
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...
Вкладення
IMG_0439.jpg
IMG_0439.jpg (248.62 Кіб) Переглянуто 1396 разів

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 313
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer » 19 грудня 2014, 09:32

mijki писав:Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую

ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити . :)
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...


Той форум вже не актуальний.
Машинка цікава, звісно, але чи вистачить швидкості реакції, щоб заблокувати нахил, скажімо, під час раптового пориву від вантажівки?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му


Повернутись до “Технічні питання”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість