Файний концепт . Правда з тими стрічками дерева дуже багато вовтузіння потрібно але й еффект звичайно ж шикарний . - http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... 1339,d.bGQ
Такий веломобіль , але зі склопластиковим кузовом вже мав би шанси на народний веломобіль ... як вважаєте коллеги ? ( Там вага 70 кг. але якщо замість дерева дати склопластик то буде 50 , помоєму нормально як для того що і з аккумуляторами і з моторчиком на 45 км. максималки ? Аеродинаміка нормальна на самих педалях ( на шоссейному приоді ) мав би їхати 50 спокійно ...
Голландський чотирьохколісник .
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Голландський чотирьохколісник .
- Вкладення
-
- IMG_0201.jpg (356.51 Кіб) Переглянуто 15196 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Голландський чотирьохколісник .
Не думаю, що заміна дерева на пластик дасть такий виграш у вазі. Це не просто дерево, а авіаційна фанера 2.5-3 мм товщиною, вона дуже легка.
Стосовно народного веломобіля, то я переконаний, що він має бути з відкритою головою, з можливістю встановлювати дах як на кабрілоетах автівках, що швидко знімається, коли він не потрібен. Справа в тому, що в закритій кабіні багато недоліків, такі як:
1 - шум
2 - запрівання скла
3 - відсутність відчуття навколишнього світу.
Особливо оснтаннє знищує весь кайф від їзди. Пропадає відчуття "велосипедності". Здається, що сидиш у тренажері, все гримить, туситься, а за вікном пейзаж міняється відносно повільно. Не чути ні швидкості вітру, ні зовнишніх звуків ні запахів...
На фото мій улюбленець - Qust Duo. Хочу і собі такий.
Стосовно народного веломобіля, то я переконаний, що він має бути з відкритою головою, з можливістю встановлювати дах як на кабрілоетах автівках, що швидко знімається, коли він не потрібен. Справа в тому, що в закритій кабіні багато недоліків, такі як:
1 - шум
2 - запрівання скла
3 - відсутність відчуття навколишнього світу.
Особливо оснтаннє знищує весь кайф від їзди. Пропадає відчуття "велосипедності". Здається, що сидиш у тренажері, все гримить, туситься, а за вікном пейзаж міняється відносно повільно. Не чути ні швидкості вітру, ні зовнишніх звуків ні запахів...
На фото мій улюбленець - Qust Duo. Хочу і собі такий.
- Вкладення
-
- on-the-road-web2.jpg (17.91 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- duo-quest-velomobile-2.jpg (153.8 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- Duo_Quest_Spezi.jpg (234.97 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- dsc_0028.jpg (136.37 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- 06192009c.jpg (146.28 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- 06192009a.jpg (224.27 Кіб) Переглянуто 15183 разів
-
- 6a00e0099229e88833013487c5abd8970c-500wi.jpg (24.87 Кіб) Переглянуто 15183 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Голландський чотирьохколісник .
Доречі, якщо комусь треба надійно скріпити каркасну конструкцію (наприклад каркас для тентового обтікача), то можна використовувати ось такий варіант кріплення: http://www.youtube.com/watch?v=YjVbRgheAso (стрічка з пластикових пляшок, яка термовсаджується і стискає деталі намертво).
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му