Сторінка 1 з 2
велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 02:08
mijki
Файна штука , в Франції роблять , пропеллерами задається напрямок , в баллоні гелій . Ото собі б таке двомісне замутити туристів катати
http://www.youtube.com/results?q=le+vol ... %253D%253D
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 13:54
Voolodja
главное чтобы ветер был попутный
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 14:37
mijki
Так цей варіант більш для рекреаційно розважальних цілей підходить і як транспорт розглядатися не тягне . Але є вже аеровело що пролітають на мускульній силі до кількаста метрів - правда вони у формі планерів всі побудовані (
http://youtu.be/fYZ6YFElvDk) ... а я от думаю а що коли зєднати ці два аппарати щоб витягти з них їхні переваги та змінімізувати недоліки ( типу планера з крилами накачанними гелієм зробити та HPV моторчиком як тут на відео ) -
http://youtu.be/1uSAg0SghMI FLPHG (Mosquito, Atos) Aspres sur Buëch (F) 1.8.2013
а тут відео робочих hpv планерів -
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 17:53
Velodreamer
mijki писав:Але є вже аеровело що пролітають на мускульній силі до кількаста метрів
Взагалі-то рекордний переліт на мускульній тязі був встановлений ще у
1988 році.
115 км км за 3 години 54 хвилини. Грек K. Kanellopoulos з острова Кріт на берег Греції. Апарат називався "Дедал-88" (Daedalus 88)
http://youtu.be/l131fSveof8
Ця інформація є на нашому сайті (
http://hpv.com.ua/chto-takoe-hpv/)
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 19:09
mijki
Олексію а що думаєш нарахунок зкліщування цеппеліна з дельтапланом та велосипедом ?
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 21:31
Velodreamer
mijki писав:Олексію а що думаєш нарахунок зкліщування цеппеліна з дельтапланом та велосипедом ?
Не маю особливих думок на цю тему... Хіба що дельтаплан з велосипедом речі несумісні, бо занадто погана аєродинамічна якість у дельтаплану. Йому потрібен двигун мімнімув в 15 кінських сил для польоту... Так само і з парапланом.
Не розумію, чому автори того зепеліна використувували гелій. Водневий він був би рази в 3 менший (а значить менший опір повітря, менший вплив вітру). І при сучасних матеріалах та тих невеликих розмірах балона, проблему ризику загоряння можна було б вирішити.
Re: велоцеппелін
Додано: 04 листопада 2014, 21:43
mijki
Водню думаю всі шарахаються через гінденбургоподібніісторії ... хоча більшість мішає водень з гелієм пів на пів в дирижабльоштуках ...
Для дельтаплану хватаєі 7 кіньських сил , це коли з рівнини та з розбігом стартувати , а коли з гірки то і HPV моторчик справиться , але на самому hpv моторі далеко всеодно не полетиш... висоту треба набрати або в динаміку або в терміку , hpv може серйозно сприйматися як штовхаюча сила тільки ВИКЛЮЧНО в звязці з крилом типу гігантський woopy fly або гелійовим балоном ...
Re: велоцеппелін
Додано: 09 листопада 2014, 10:41
mijki
Ось така форма крила з газом робочий варіант ... Треба подумати тільки як оптимізувати під hpv вигляд ...
http://youtu.be/ndnbnrgNSEM і тут -
http://youtu.be/UxPzodKQays
Re: велоцеппелін
Додано: 09 листопада 2014, 12:42
Voolodja
красиво, но опять же - ветер будет здорово сносить такую конструкцию.
далее вопрос надежности, как оценить % износа оболочки? когда ее менять и как узнать где ее надо заблаговрененно отремонтировать?
при потере герметичности оболочкой боюсь даже спланировать не получиться.
а вот надувной кузов для веломобиля - думаю очень перспективная идея, или частично надувной с надувными ребрами.
Re: велоцеппелін
Додано: 09 листопада 2014, 13:44
mijki
Конструкція має бути або рамною , для тримання форми, або мати 2 вентилятори для надування як у woopy fly наприклад - 2штуки по 6 ватт.
Вітру треба не боятися а шукати його навпаки, як дельтапланщики та планеристи шукають. Система керування правда мала б бути дуже просунутою для такої штуки бо великий обєм великий опір повітря ...